En ota kantaa politiikkaan, vaan haluan herättää pohtimaan kulttuurimme suhdetta markkinointiin. En näkisi ongelmaa siinä, että suomalainen poliitikko edistää suomalaisia tuotteita maailmalla liikkuessaan, kunhan hän ei saa siitä taloudellista hyötyä ja toiminta on läpinäkyvää. Proaktiivinen viestintä pelastaisi monelta kohulta.
Pelon ja väärinymmärryksen kulttuuri estää menestymistä
Tarvitsemme enemmän yhteiskunnallista arvokeskustelua
Jukka Saksi
KTT, MBA, viestintä- ja tekoälykouluttaja, advisor
+358405018357
jukka.saksi@johtajaonmedia.fi
TILAA MAKSUTON UUDISTUSKIRJEENI
”Autan organisaatioita viestimään avoimesti ja hyödyntämään tekoälyä johtamisen, viestinnän ja arvojen vahvistamiseksi” kouluttajan sekä advisorin rooleissa.
Arvovalta-kirjan (2020) ja Johtaja on Media! -kirjan (2016) kirjoittaja. Toiminut yli 10 v johtamistehtävissä ennen yrittäjyyttä. Alunperin artesaani, jonka jälkeen aikuisopiskellut MBA ja kauppatieteiden tohtori. Väitöskirja finanssialan johtajuudesta (2013).
Löytyy Twitteristä, Linkedinistä, Facebookista, Instagramista, Threadsista ja BlueSkysta. Linkit sisältöihin ja palveluihin löytyvät täältä.