Pörssiyhtiöiden viestinnälliset ongelmat -tutkimus valmistuu 15.1.2019. Tutkimus keskittyy pörssiyhtiöiden ylimmän johdon johtajuusviestinnällisten teemojen selvittämiseen. Tutkimuksen tuloksia ja yhtiökohtaisia soveltamistyöpajoja voi tilata jo nyt.
Johtaja on Media! on kartoittanut otantahaastattelussa kesän ja alkusyksyn 2018 aikana pörssiyhtiöiden ylimmän johdon tunnistamat viestinnälliset ongelmat ja jännitteet. Syvähaastatteluja täydennetään marraskuun 2018 aikana kvantitatiivisella osiolla Taloustutkimus Oy:n toimesta.
Ajankohtaiseen teemaan vastaajia 150
Jo syvähaastatteluissa kävi ilmi, että teema on ajankohtainen ja kiinnostava. Hallituksen puheenjohtajat, toimitusjohtajat, johtoryhmän jäsenet, markkinavalvoja, median edustajat sekä sijoittajien edustajat antoivat mielenkiintoisia lausumia tutkimusteemasta. Yhteensä vastaajia on noin 150.
Tutkimustulosten esittelyn voi varata tammi-huhtikuulle jo nyt
Tutkimuksen tulokset julkistetaan 15.1.2019. Pörssiyhtiöt sekä muut aiheesta kiinnostuneet tahot voivat jo nyt tilata maksullisia tutkimustulosten esittelyjä sekä yhtiökohtaisia tulosten soveltamistyöpajoja ajalle 21.1.2019 – 24.4.2019.
Tutkimustulosten esittely ja tutkimusraportti 60-90 min, hinta 2.900 € + alv
Tutkimustulosten yhtiökohtainen soveltaminen 60-90 min, hinta 3.300 € + alv
Tarkemmat sisällöt ja hinnat löytyvät tutkimusesittelystä.
Kysy meiltä lisätietoja ja varaa johtoryhmälle tai hallitukselle tulosten esittelyaika!
Jukka Saksi ja Jarmo Rosenberg
Jukka Saksi: 040-501 8357 / jukka.saksi@johtajaonmedia.fi
Jarmo Rosenberg: 044 061 0925 / jarmo.rosenberg@johtajaonmedia.fi