Taitava johtajuusviestintä uudistaa valta-asetelmia vuonna 2019

Taitava johtajuusviestintä uudistaa valta-asetelmia vuonna 2019

Jatkuvat muutokset kuohuttavat yhteiskuntaamme ja aihettavat levottomuutta. Esimerkkeinä vanhusten hoito, ilmastonmuutos, autoilun tulevaisuus, kyberturvallisuus, sote, ...
Pörssiyhtiöiden kannattaa pohtia viestintäjohtajan roolin merkitystä

Pörssiyhtiöiden kannattaa pohtia viestintäjohtajan roolin merkitystä

Pörssiyhtiöiden viestinnälliset ongelmat -tutkimuksemme tavoitti 50 % Suomessa noteeratuista yhtiöistä. Tutkimus toi esille kiinnostavia havaintoja ...
Kasvollisuus vie huomion korporaatioimaiselta tiedottamiselta

Kasvollisuus vie huomion korporaatioimaiselta tiedottamiselta

Tapasin erään yli 100 miljoonaa euroa vaihtavan b2b-yhtiön toimitusjohtajan ja kysyin, miten hän on ajatellut ...
7 syytä tehdä asiakkaista blogihaastatteluita

7 syytä tehdä asiakkaista blogihaastatteluita

Oletko yritysasiakkaiden parissa toimija, joka etsii tehokkaita keinoja auttaa asiakkaita ja saavuttaa heidän huomionsa vahvistaen ...
Kuinka olla jotain mieltä ja välttää silti vastakkainasettelua?

Kuinka olla jotain mieltä ja välttää silti vastakkainasettelua?

Moni johtaja ja asiantuntija on oivaltanut dialogin merkityksen, mutta eräs asia jarruttaa. Osa vielä epäröi ...
Menestyvä asiantuntijuus vuonna 2019

Menestyvä asiantuntijuus vuonna 2019

Monessa organisaatiossa pohditaan nyt kuumeisesti, miten asiantuntijuus saadaan näkyväksi vuonna 2019. Teema koskettaa niin yrityksiä, ...
Sosiaalinen media juoksi myös kulmahuoneeseen

Sosiaalinen media juoksi myös kulmahuoneeseen

Kulmahuoneen valta on siirtynyt digitaalisuuden, mediallistumisen ja johtajuuden murroksen myötä suurelta osin asiakkaille ja henkilöstölle ...
Hukkuuko faktapohjainen asiantuntijuus klikkiviestintään?

Hukkuuko faktapohjainen asiantuntijuus klikkiviestintään?

"Onko enää mitään hyötyä viestiä faktoilla ja asiantuntijuudella, koska se ei näytä kiinnostavan ketään? Viihteelliset ...
Kuinka viestintäjohtaja auttaa organisaatiotaan tavoitteisiin?

Kuinka viestintäjohtaja auttaa organisaatiotaan tavoitteisiin?

Mediallistuminen on yksityiselämäämme ja organisaatioitamme kohtaava ilmiö.  Se vaikuttaa, haastaa ja tarjoaa mahdollisuuksia, uskoimme siihen ...
Me Too muokkaa johtamista enemmän kuin uskommekaan

Me Too muokkaa johtamista enemmän kuin uskommekaan

Kukaan on tuskin voinut olla havaitsematta Me Too-ilmiön voimaa. Päivittäin tulee esiin uusia tapauksia, joissa ...
Miksi liika varovaisuus on yrityksissä suuri ongelma?

Miksi liika varovaisuus on yrityksissä suuri ongelma?

Moni johtaja odottaa jo kesälomaa, koska on lähellä uupua työkuormansa alle. Kalenteria ja mieltä stressaavat ...
Veho Go haastaa sekä kulttuuria että tapaa viestiä

Veho Go haastaa sekä kulttuuria että tapaa viestiä

Affe Tavasti ja Nicholas "Niki" Zaeske ovat molemmat autovuokrausketju Sixtin kasvatteja. Veho omistaa Sixtin Suomen toiminnot ...
Analyysi luo tiekartan mediallistuvaan toimiympäristöön

Analyysi luo tiekartan mediallistuvaan toimiympäristöön

Mediallistuminen luo organisaatioille uudenlaisia johtajuuden haasteita. Mediallistuvassa toimiympäristössä yrityksistä, niiden avainhenkilöistä, tuotteista ja palveluista käydään ...
Voiko arvoista keskustella liikaa?

Voiko arvoista keskustella liikaa?

Olemme nähneet ja tulemme jatkossakin näkemään yhä nopeammin syntyviä viestinnällisiä haasteita, joissa organisaation vastuuhenkilön sanomaa ...
Kun aika ei riitä johtajuusviestintään

Kun aika ei riitä johtajuusviestintään

Mikä on painavin syy siihen, että johtaja ei viesti? Ylivoimaisesti suurimmaksi esteeksi viestimiselle koetaan aikapula ...