| Blogit
Takuuvarma tapa aiheuttaa vakava mainekolhu
Monissa organisaatioissa ollaan varovaisia, ettei satu viestinnällisiä virheitä. Tämä tuli esille myös Pörssiyhtiötutkimuksessamme (blogin lopussa ...
Johtajuusviestinnässä palataan takaisin juurille
Sosiaalinen media, mediallistuminen ja digitaalisuus ovat muuttaneet viimeisen 10 vuoden aikana johtajuusviestintää melko paljon. Johtaja ...
Näkeekö yrityksesi hallitus mediallistumisen yhtenäisesti?
Tutkimuksemme ”Pörssiyhtiöiden viestinnälliset ongelmat” antoi arvokkaita näkemyksiä mm. hallituksista ja syvähaastattelujen kautta pääsimme kyseenalaistamaan myös omia ...
Yrityksen todelliset arvot eivät ole kauppatavaraa
Viime viikkoina on puhuttu poikkeuksellisen paljon arvoista, erityisesti vanhuspalveluissa. Lähes jokaisella organisaatiolla on kirjatut arvot ...
Kasvollinen arvoviestintä kasvattaa johtajan markkina-arvoa
Arvot, arvojen kiteyttäminen arjen teoiksi ja arvoista viestiminen - Siinä ovat tämän hetken kuumimmat teemat ...
Johdon assistentti vaikuttaa koko organisaation ydinsanomaan
Edelleen monessa isossa organisaatiossa ylimmällä johdolla on assistentteja tukenaan. Pätevä assistentti on johtajalleen kullanarvoinen oikea ...
Missä on Suomen paras poliittinen työpaikka?
GPTW palkitsi juuri Suomen parhaita työpaikkoja. Mitä politiikka voisi oppia niiden tavasta toimia ja viestiä? ...
Astutko lähestyvien vaalien asettamaan maineansaan?
Olen lähiviikkojen aikana haastatellut 20 eri alojen päättäjää, jotka ovat jollain tavoin tekemisissä vanhuspalveluiden kanssa ...
Sisältömarkkinointi palkitsee pitkäjänteisyyden
Sisältömarkkinointia kuvataan eri termein. Ajattelen sitä kiinnostavan sisällön tuottamisena niihin kanaviin, joista sidosryhmät hakevat ratkaisuja ja ...
Taitava johtajuusviestintä uudistaa valta-asetelmia vuonna 2019
Jatkuvat muutokset kuohuttavat yhteiskuntaamme ja aihettavat levottomuutta. Esimerkkeinä vanhusten hoito, ilmastonmuutos, autoilun tulevaisuus, kyberturvallisuus, sote, ...
Pörssiyhtiöiden kannattaa pohtia viestintäjohtajan roolin merkitystä
Pörssiyhtiöiden viestinnälliset ongelmat -tutkimuksemme tavoitti 50 % Suomessa noteeratuista yhtiöistä. Tutkimus toi esille kiinnostavia havaintoja ...
Kasvollisuus vie huomion korporaatioimaiselta tiedottamiselta
Tapasin erään yli 100 miljoonaa euroa vaihtavan b2b-yhtiön toimitusjohtajan ja kysyin, miten hän on ajatellut ...
7 syytä tehdä asiakkaista blogihaastatteluita
Oletko yritysasiakkaiden parissa toimija, joka etsii tehokkaita keinoja auttaa asiakkaita ja saavuttaa heidän huomionsa vahvistaen ...
Kuinka olla jotain mieltä ja välttää silti vastakkainasettelua?
Moni johtaja ja asiantuntija on oivaltanut dialogin merkityksen, mutta eräs asia jarruttaa. Osa vielä epäröi ...
Menestyvä asiantuntijuus vuonna 2019
Monessa organisaatiossa pohditaan nyt kuumeisesti, miten asiantuntijuus saadaan näkyväksi vuonna 2019. Teema koskettaa niin yrityksiä, ...