| Blogit

VARAA TEAMS-KESKUSTELU KALENTERIIN
Mediana yritys löytää oikeat #dialogi-kanavat

Mediana yritys löytää oikeat #dialogi-kanavat

Mediana yritys ottaa vahvemman otteen tulevaisuudestaan, tuloksestaan ja maineestaan. Mediana se kuulee, osallistuu, osallistaa ja ...
Lue Lisää
HR-johtajan rooli työnantajakuvan lipunkantajana

HR-johtajan rooli työnantajakuvan lipunkantajana

Olen havainnut kokeneita HR-johtajia sparratessani, että heissä on vielä useita, jotka eivät ole oivaltaneet viestivää rooliaan. Edelleen monessa organisaatiossa ...
Lue Lisää
9 vinkkiä kunnan edulliseen markkinointiin

9 vinkkiä kunnan edulliseen markkinointiin

Viimeistään nyt on kuntien aika herätä panostamaan moderniin markkinointiin ja viestintään. Yhteiskunnalliset mullistukset haastavat, mutta samaan ...
Lue Lisää
Ovatko yritysten hallitukset ajan tasalla mediallistumisesta?

Ovatko yritysten hallitukset ajan tasalla mediallistumisesta?

Sain käydä erinomaisen ja oivaltavan keskustelun hallitustyöstä kokeneen yritysjohtajan ja hallitusammattilaisen Ann Wahlroos-Jaakkolan kanssa. Kävimme läpi hallitustyöskentelyyn ...
Lue Lisää
10 askelta toimivaan bisnesblogiin

10 askelta toimivaan bisnesblogiin

Blogi on erinomainen tapa viestittää uudistuksista, osoittaa johtajuutta, auttaa asiantuntijuudella, korjata vääriä tietoja tai herättää ...
Lue Lisää
Johtaja on media erityisesti suhteessa arvopäätöksiin

Johtaja on media erityisesti suhteessa arvopäätöksiin

Arvot ovat todellisia johtajuuden ja viestinnän ilmentymiä, kun ne näkyvät arjen päätöksenteossa. Arvoilla ei ole ...
Lue Lisää
10 kysymystä yrityksen johdolle matkalla mediaksi

10 kysymystä yrityksen johdolle matkalla mediaksi

Mitä se tarkoittaa, kun yrityksestä rakennetaan monikanavainen ja asiakaskeskeinen media? Mitä hyötyä siitä on? Miten se tehdään? ...
Lue Lisää
Tulevaisuudessa vuokrajohtaja rakentaa yrityksestä median

Tulevaisuudessa vuokrajohtaja rakentaa yrityksestä median

Kauppalehden artikkelin "Väliaikaiset vuokrapomot yleistyvät" mukaan vuokrajohtajien käyttö yleistyy Suomessa. He toteuttavat pääasiallisesti yritysten saneerauksia ja vientiprojekteja ...
Lue Lisää
Johtajuusviestintä on myös omien puolustamista

Johtajuusviestintä on myös omien puolustamista

Törmäsin somessa keskusteluun, jossa yritysjohtaja harmitteli lehtiartikkelia, jonka hän koki latistavan kaupan alan työntekijöitä. Twitter-keskustelun pohjalta ...
Lue Lisää
4 asiaa, jotka poistavat organisaatiosta pelkoa ja häpeää

4 asiaa, jotka poistavat organisaatiosta pelkoa ja häpeää

Johtaja on Media! -teema sai alkunsa Mika Ihamuotilan blogihaastattelusta, jossa Mika kertoi johtajan tärkeästä tehtävästä poistaa organisaatiosta ...
Lue Lisää
Suurin muutosvastarina löytyy organisaation...

Suurin muutosvastarina löytyy organisaation…

"Miksi meiltä ei taaskaan kysytty mitään" lienee suosituimpia tuskanparahduksia organisaatioissa, joissa on tehty jokin muutos. Usein ...
Lue Lisää
Mitkä ihmeen "alaistaidot"?

Mitkä ihmeen ”alaistaidot”?

Paljon puhutaan johtamisen haasteista, mutta olisiko hyvä pohtia myös ns. "alaistaitoja"? En pidä alais-sanasta, mutta ...
Lue Lisää
Miten tuoda esille arvoja yrityksen arjessa?

Miten tuoda esille arvoja yrityksen arjessa?

Miten yrityksen arvot voisi tuoda tekemisen arkeen mahdollisimman luontevasti? Pitääkö toimia kuten Finlayson ja osoittaa arvopohjaa hinnoitteluvalinnoilla, ...
Lue Lisää
Somelukutaito - millaista sisältöä välität?

Somelukutaito – millaista sisältöä välität?

Sain kokeneelta viestintäjohtajalta toiveen kirjoittaa ajatuksia siitä, mihin sosiaalinen media on kehittymässä. Se taitaa olla ...
Lue Lisää
Kuinka toimia silloin, kun "osuu tuulettimeen"?

Kuinka toimia silloin, kun ”osuu tuulettimeen”?

Mainekohuja tulee ja menee. Mediallistuminen haastaa organisaatioiden ja yksilöiden mainetta enemmän kuin koskaan. Samalla se ...
Lue Lisää
PYYDÄ TARJOUS VALMENNUKSESTA