| Blogit

Menestyvä asiantuntijuus vuonna 2019
Monessa organisaatiossa pohditaan nyt kuumeisesti, miten asiantuntijuus saadaan näkyväksi vuonna 2019. Teema koskettaa niin yrityksiä, ...
Lue Lisää
Lue Lisää

Sosiaalinen media juoksi myös kulmahuoneeseen
Kulmahuoneen valta on siirtynyt digitaalisuuden, mediallistumisen ja johtajuuden murroksen myötä suurelta osin asiakkaille ja henkilöstölle ...
Lue Lisää
Lue Lisää

Hukkuuko faktapohjainen asiantuntijuus klikkiviestintään?
"Onko enää mitään hyötyä viestiä faktoilla ja asiantuntijuudella, koska se ei näytä kiinnostavan ketään? Viihteelliset ...
Lue Lisää
Lue Lisää

Kuinka viestintäjohtaja auttaa organisaatiotaan tavoitteisiin?
Mediallistuminen on yksityiselämäämme ja organisaatioitamme kohtaava ilmiö. Se vaikuttaa, haastaa ja tarjoaa mahdollisuuksia, uskoimme siihen ...
Lue Lisää
Lue Lisää

Me Too muokkaa johtamista enemmän kuin uskommekaan
Kukaan on tuskin voinut olla havaitsematta Me Too-ilmiön voimaa. Päivittäin tulee esiin uusia tapauksia, joissa ...
Lue Lisää
Lue Lisää

Miksi liika varovaisuus on yrityksissä suuri ongelma?
Moni johtaja odottaa jo kesälomaa, koska on lähellä uupua työkuormansa alle. Kalenteria ja mieltä stressaavat ...
Lue Lisää
Lue Lisää

Veho Go haastaa sekä kulttuuria että tapaa viestiä
Affe Tavasti ja Nicholas "Niki" Zaeske ovat molemmat autovuokrausketju Sixtin kasvatteja. Veho omistaa Sixtin Suomen toiminnot ...
Lue Lisää
Lue Lisää

Analyysi luo tiekartan mediallistuvaan toimiympäristöön
Mediallistuminen luo organisaatioille uudenlaisia johtajuuden haasteita. Mediallistuvassa toimiympäristössä yrityksistä, niiden avainhenkilöistä, tuotteista ja palveluista käydään ...
Lue Lisää
Lue Lisää

Voiko arvoista keskustella liikaa?
Olemme nähneet ja tulemme jatkossakin näkemään yhä nopeammin syntyviä viestinnällisiä haasteita, joissa organisaation vastuuhenkilön sanomaa ...
Lue Lisää
Lue Lisää

Kun aika ei riitä johtajuusviestintään
Mikä on painavin syy siihen, että johtaja ei viesti? Ylivoimaisesti suurimmaksi esteeksi viestimiselle koetaan aikapula ...
Lue Lisää
Lue Lisää

Tekikö mediallistuminen sotesta viestintäkilpailun?
Sote puhuttaa, sote kiehuttaa ja sote ihmetyttää. Tuleeko lopullista sote-ratkaisua? Ketkä ovat voittajia, ketkä menettävät, ...
Lue Lisää
Lue Lisää

Mitä johtaja tuo tullessaan huoneeseen?
Nauhoitimme kesällä 2018 Reijo Karhisen kanssa podcast-haastattelua, jossa keskustelimme johtajuusviestinnästä. Antoisasta keskustelusta jäi erityisesti mieleen ...
Lue Lisää
Lue Lisää

Miksi viestin? – Sopiva mittari madaltaa kynnystä
"Henkilökohtainen ja kasvollinen johtajuusviestintä on tehokasta." Väite on tuttu ja avaamissamme keskusteluissa juuri kukaan ei ...
Lue Lisää
Lue Lisää

Mediana yritys löytää oikeat #dialogi-kanavat
Mediana yritys ottaa vahvemman otteen tulevaisuudestaan, tuloksestaan ja maineestaan. Mediana se kuulee, osallistuu, osallistaa ja ...
Lue Lisää
Lue Lisää

HR-johtajan rooli työnantajakuvan lipunkantajana
Olen havainnut kokeneita HR-johtajia sparratessani, että heissä on vielä useita, jotka eivät ole oivaltaneet viestivää rooliaan. Edelleen monessa organisaatiossa ...
Lue Lisää
Lue Lisää