| Blogit

VARAA TEAMS-KESKUSTELU KALENTERIIN
Menestyvä asiantuntijuus vuonna 2019

Menestyvä asiantuntijuus vuonna 2019

Monessa organisaatiossa pohditaan nyt kuumeisesti, miten asiantuntijuus saadaan näkyväksi vuonna 2019. Teema koskettaa niin yrityksiä, ...
Lue Lisää
Sosiaalinen media juoksi myös kulmahuoneeseen

Sosiaalinen media juoksi myös kulmahuoneeseen

Kulmahuoneen valta on siirtynyt digitaalisuuden, mediallistumisen ja johtajuuden murroksen myötä suurelta osin asiakkaille ja henkilöstölle ...
Lue Lisää
Hukkuuko faktapohjainen asiantuntijuus klikkiviestintään?

Hukkuuko faktapohjainen asiantuntijuus klikkiviestintään?

"Onko enää mitään hyötyä viestiä faktoilla ja asiantuntijuudella, koska se ei näytä kiinnostavan ketään? Viihteelliset ...
Lue Lisää
Kuinka viestintäjohtaja auttaa organisaatiotaan tavoitteisiin?

Kuinka viestintäjohtaja auttaa organisaatiotaan tavoitteisiin?

Mediallistuminen on yksityiselämäämme ja organisaatioitamme kohtaava ilmiö.  Se vaikuttaa, haastaa ja tarjoaa mahdollisuuksia, uskoimme siihen ...
Lue Lisää
Me Too muokkaa johtamista enemmän kuin uskommekaan

Me Too muokkaa johtamista enemmän kuin uskommekaan

Kukaan on tuskin voinut olla havaitsematta Me Too-ilmiön voimaa. Päivittäin tulee esiin uusia tapauksia, joissa ...
Lue Lisää
Miksi liika varovaisuus on yrityksissä suuri ongelma?

Miksi liika varovaisuus on yrityksissä suuri ongelma?

Moni johtaja odottaa jo kesälomaa, koska on lähellä uupua työkuormansa alle. Kalenteria ja mieltä stressaavat ...
Lue Lisää
Veho Go haastaa sekä kulttuuria että tapaa viestiä

Veho Go haastaa sekä kulttuuria että tapaa viestiä

Affe Tavasti ja Nicholas "Niki" Zaeske ovat molemmat autovuokrausketju Sixtin kasvatteja. Veho omistaa Sixtin Suomen toiminnot ...
Lue Lisää
Analyysi luo tiekartan mediallistuvaan toimiympäristöön

Analyysi luo tiekartan mediallistuvaan toimiympäristöön

Mediallistuminen luo organisaatioille uudenlaisia johtajuuden haasteita. Mediallistuvassa toimiympäristössä yrityksistä, niiden avainhenkilöistä, tuotteista ja palveluista käydään ...
Lue Lisää
Voiko arvoista keskustella liikaa?

Voiko arvoista keskustella liikaa?

Olemme nähneet ja tulemme jatkossakin näkemään yhä nopeammin syntyviä viestinnällisiä haasteita, joissa organisaation vastuuhenkilön sanomaa ...
Lue Lisää
Kun aika ei riitä johtajuusviestintään

Kun aika ei riitä johtajuusviestintään

Mikä on painavin syy siihen, että johtaja ei viesti? Ylivoimaisesti suurimmaksi esteeksi viestimiselle koetaan aikapula ...
Lue Lisää
Tekikö mediallistuminen sotesta viestintäkilpailun?

Tekikö mediallistuminen sotesta viestintäkilpailun?

Sote puhuttaa, sote kiehuttaa ja sote ihmetyttää. Tuleeko lopullista sote-ratkaisua? Ketkä ovat voittajia, ketkä menettävät, ...
Lue Lisää
Mitä johtaja tuo tullessaan huoneeseen?

Mitä johtaja tuo tullessaan huoneeseen?

Nauhoitimme kesällä 2018 Reijo Karhisen kanssa podcast-haastattelua, jossa keskustelimme johtajuusviestinnästä. Antoisasta keskustelusta jäi erityisesti mieleen ...
Lue Lisää
Miksi viestin? - Sopiva mittari madaltaa kynnystä

Miksi viestin? – Sopiva mittari madaltaa kynnystä

"Henkilökohtainen ja kasvollinen johtajuusviestintä on tehokasta." Väite on tuttu ja avaamissamme keskusteluissa juuri kukaan ei ...
Lue Lisää
Mediana yritys löytää oikeat #dialogi-kanavat

Mediana yritys löytää oikeat #dialogi-kanavat

Mediana yritys ottaa vahvemman otteen tulevaisuudestaan, tuloksestaan ja maineestaan. Mediana se kuulee, osallistuu, osallistaa ja ...
Lue Lisää
HR-johtajan rooli työnantajakuvan lipunkantajana

HR-johtajan rooli työnantajakuvan lipunkantajana

Olen havainnut kokeneita HR-johtajia sparratessani, että heissä on vielä useita, jotka eivät ole oivaltaneet viestivää rooliaan. Edelleen monessa organisaatiossa ...
Lue Lisää
PYYDÄ TARJOUS VALMENNUKSESTA