BLOGI2018-03-22T14:23:02+00:00

Blogit

Kasvollinen arvoviestintä kasvattaa johtajan markkina-arvoa

Kasvollinen arvoviestintä kasvattaa johtajan markkina-arvoa

Arvot, arvojen kiteyttäminen arjen teoiksi ja arvoista viestiminen - Siinä ovat tämän hetken kuumimmat teemat ...
Lue Lisää
Yrityksen todelliset arvot eivät ole kauppatavaraa

Yrityksen todelliset arvot eivät ole kauppatavaraa

Viime viikkoina on puhuttu poikkeuksellisen paljon arvoista, erityisesti vanhuspalveluissa. Lähes jokaisella organisaatiolla on kirjatut arvot ...
Lue Lisää
Yrityksen matka mediaksi on kuin autolla ajaminen

Yrityksen matka mediaksi on kuin autolla ajaminen

Asioita käsitellään usein vertauskuvien kautta. Kerron tässä blogissa, kuinka yrityksestä rakennetaan media, soveltaen ajatusta autoilusta ...
Lue Lisää
Johdon assistentti vaikuttaa koko organisaation ydinsanomaan

Johdon assistentti vaikuttaa koko organisaation ydinsanomaan

Edelleen monessa isossa organisaatiossa ylimmällä johdolla on assistentteja tukenaan. Pätevä assistentti on johtajalleen kullanarvoinen oikea ...
Lue Lisää
5 vinkkiä työnantajakuvan vahvistamiseen

5 vinkkiä työnantajakuvan vahvistamiseen

Mediallistumisen aikakaudella yritysten työnantajakuva on entistä enemmän koetuksella, koska kaikesta tiedosta ja keskustelusta tulee julkista. Yrityksestä, sen ...
Lue Lisää
Missä on Suomen paras poliittinen työpaikka?

Missä on Suomen paras poliittinen työpaikka?

GPTW palkitsi juuri Suomen parhaita työpaikkoja. Mitä politiikka voisi oppia niiden tavasta toimia ja viestiä? ...
Lue Lisää
Astutko lähestyvien vaalien asettamaan maineansaan?

Astutko lähestyvien vaalien asettamaan maineansaan?

Olen lähiviikkojen aikana haastatellut 20 eri alojen päättäjää, jotka ovat jollain tavoin tekemisissä vanhuspalveluiden kanssa ...
Lue Lisää
Sisältömarkkinointi palkitsee pitkäjänteisyyden

Sisältömarkkinointi palkitsee pitkäjänteisyyden

Sisältömarkkinointia kuvataan eri termein. Ajattelen sitä kiinnostavan sisällön tuottamisena niihin kanaviin, joista sidosryhmät hakevat ratkaisuja ja ...
Lue Lisää
Mainekriisi tulee kalliiksi ja muodostuu mediaympäristössä tutulla kaavalla

Mainekriisi tulee kalliiksi ja muodostuu mediaympäristössä tutulla kaavalla

Tasaisin väliajoin syntyy kohua yrityksistä, jotka tuottavat palvelua yhteiskunnan vähä- tai heikompiosaisille, kuten vanhuksille, vammaisille, ...
Lue Lisää
Taitava johtajuusviestintä uudistaa valta-asetelmia vuonna 2019

Taitava johtajuusviestintä uudistaa valta-asetelmia vuonna 2019

Jatkuvat muutokset kuohuttavat yhteiskuntaamme ja aihettavat levottomuutta. Esimerkkeinä vanhusten hoito, ilmastonmuutos, autoilun tulevaisuus, kyberturvallisuus, sote, ...
Lue Lisää
Pörssiyhtiöiden kannattaa pohtia viestintäjohtajan roolin merkitystä

Pörssiyhtiöiden kannattaa pohtia viestintäjohtajan roolin merkitystä

Pörssiyhtiöiden viestinnälliset ongelmat -tutkimuksemme tavoitti 50 % Suomessa noteeratuista yhtiöistä. Tutkimus toi esille kiinnostavia havaintoja ...
Lue Lisää
Tiedätkö mihin johtajuutesi perustuu?

Tiedätkö mihin johtajuutesi perustuu?

Muistan hämmentyneeni tehdessäni johtajuus-tutkimukseni syvähaastatteluita 2009-2010. Harva haastattelemani finanssialan johtaja pystyi kuvaamaan johtajuusfilosofiaansa, tapaansa johtaa ...
Lue Lisää
Panostus arvoa tuottavaan viestintään on hyvä sijoitus

Panostus arvoa tuottavaan viestintään on hyvä sijoitus

Kun johtaja tai hänen johtamansa organisaatio joutuu mainekriisin kohteeksi, alkaa yleensä melkoinen hässäkkä. Kalenterit menevät ...
Lue Lisää
Kasvollisuus vie huomion korporaatioimaiselta tiedottamiselta

Kasvollisuus vie huomion korporaatioimaiselta tiedottamiselta

Tapasin erään yli 100 miljoonaa euroa vaihtavan b2b-yhtiön toimitusjohtajan ja kysyin, miten hän on ajatellut ...
Lue Lisää
7 syytä tehdä asiakkaista blogihaastatteluita

7 syytä tehdä asiakkaista blogihaastatteluita

Oletko yritysasiakkaiden parissa toimija, joka etsii tehokkaita keinoja auttaa asiakkaita ja saavuttaa heidän huomionsa vahvistaen ...
Lue Lisää
Loading...

Johtaja on Media! -kirja

Miten johtajista, asiantuntijoista ja organisaatioista on tullut medioita? Jukka Saksin teos palkittiin vuoden 2017 Kultasulka -kilpailussa hopeasulalla. Tutustu ja tilaa omasi!
TILAA KIRJA
Johtaja on Media! -kirja
close-link