Blogit

100 videota - Videoiden rooli yrityksen matkalla mediaksi

100 videota – Videoiden rooli yrityksen matkalla mediaksi

Uskomme, että videoiden rooli kaikilla johtajuuden ja asiantuntijuuden alueilla kasvaa. Myös Johtaja on Media! haluaa ...
Lue Lisää
Kuihtuuko Twitter viihteellisenä viestintäalustana?

Kuihtuuko Twitter viihteellisenä viestintäalustana?

Viime aikoina on paljon puhuttu someen liittyvästä negatiivisesta keskustelusta ja henkilöön menevästä someraivosta. Aika paljon ...
Lue Lisää
Mitä hyötyä some on tarjonnut johtajille?

Mitä hyötyä some on tarjonnut johtajille?

Suurin syy vähäiseen johtajien viestintään on tunne siitä, ettei viestinään ole aikaa. Tämä tulee esille ...
Lue Lisää
Oikeudenmukainen johtaminen on vaikeaa

Oikeudenmukainen johtaminen on vaikeaa

Välillä näkee mustavalkoisia väittämiä siitä, miten helppoa ja yksinkertaista johtaminen on. Näiden argumenttien takana ovat ...
Lue Lisää
Johtoryhmän yhteinen näkemys on avain viestinnän kehittämiseen

Johtoryhmän yhteinen näkemys on avain viestinnän kehittämiseen

Syyskausi alkoi kahden koneneen toimitusjohtajan tapaamisilla. Saimme käydä hyvää keskustelua haastavasta toimintaympäristöstä, joka muuttuu jatkuvasti ja ...
Lue Lisää
Johtaja oli media jo ennen sosiaalista mediaa

Johtaja oli media jo ennen sosiaalista mediaa

Johtaja on Media! -teema kytketään paljolti mediallistuneeseen aikakauteen ja erityisesti sosiaaliseen mediaan. Johtaja on ollut ...
Lue Lisää
Johtaako mielipide somessa aina vastakkainasetteluun?

Johtaako mielipide somessa aina vastakkainasetteluun?

Monella johtajalla ja asiantuntijalla olisi paljon annettavaa keskusteluihin somessa, mutta moni pelkää vastakkainasettelun kautta syntyvää ...
Lue Lisää
Onko some turmellut viestintäympäristömme?

Onko some turmellut viestintäympäristömme?

Viime aikojen keskustelut rakentavasta viestinnästä pistävät pohtimaan, kuinka vaikeaa viestintä voikaan olla. Tietynlainen kulminaatiopiste saavutettiin ...
Lue Lisää
Suuret muutosjohtamisen tilanteet sisältävät 3 sudenkuoppaa

Suuret muutosjohtamisen tilanteet sisältävät 3 sudenkuoppaa

Toimitusjohtaja saa potkut, fuusioidutaan kilpailijan kanssa, joudutaan yt-menettelyyn, ajaudutaan velkasaneeraukseen, kohdataan mainekriisi... Yritykset joutuvat jatkuvasti ...
Lue Lisää
Miten organisaatio saa arvoista todellista hyötyä?

Miten organisaatio saa arvoista todellista hyötyä?

Pohdin artikkelissa sitä, miten arvoista saadaan organisaatioihin todellista hyötyä niin, etteivät ne tunnu päälleliimatuilta tai ...
Lue Lisää
Dialoginen tutkimus mahdollistaa kohderyhmien huomion ja ilmiön luomisen

Dialoginen tutkimus mahdollistaa kohderyhmien huomion ja ilmiön luomisen

Yrityksissä pohditaan kuumeisesti, miten saadaan sidosryhmien huomio ja rakennetaan heidän mieliin luottamus yrityksen asiantuntijuudesta. Kuinka ...
Lue Lisää
On vastuullista irtautua lomalla johtajuuden työkuplasta

On vastuullista irtautua lomalla johtajuuden työkuplasta

Suomen kesä alkoi tänä vuonna poikkeuksellisen aikaisin, ainakin jos sitä arvioidaan säätilojen kautta. Juhannuksen kynnyksellä ...
Lue Lisää
Proaktiivisesti viestivä arvojohtaja saa paikan

Proaktiivisesti viestivä arvojohtaja saa paikan

Yritysten mainekriisit ovat osoittaneet arvojen merkityksen ja saaneet meidät pohtimaan, ovatko arvot yleviä markkinointilauseita vai ...
Lue Lisää
Ajatuksia uskottavan b2b-henkilöbrändin rakentumisesta

Ajatuksia uskottavan b2b-henkilöbrändin rakentumisesta

Jo ennen internetin ja some-kanavien tuloa, oli eri toimialoilla tunnistettavia henkilöitä, joita pyydettiin puhumaan seminaareihin, ...
Lue Lisää
Mitä yrityksen lakimies ajattelee viestinnästä?

Mitä yrityksen lakimies ajattelee viestinnästä?

Mitä ajatuksia otsikko herättää? Tuleeko ensimmäisenä mieleen, ettei viestintä kuulu yritysten juristeille? On totta, että ...
Lue Lisää
Loading...